cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

cusco

Blijf op de hoogte en volg Susanna

17 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Zo, ik ben er. Helemaal heelhuids aangekomen. Ik heb een super kamertje! Alleen jammer dat er geen klerenkast is, dus zal uit de koffer moeten leven. Al een vriend gemaakt in het vorige hotel. Ze heet marie en is toevallig ook mijn kamergenoot.
Met haar heb ik vandaag cusco verkend, en daar hebben we ook de eerste cultuurschokken meegemaakt.
Cusco is echt een heerlijke stad. Niet rijk, maar ook niet armoedig. Super mooi zo in de bergen!!
Wel een beetje last van de hoogte, waardoor we iedere tien meter helemaal buiten adem zijn. De rondleiding door Cusco was leuk, alleen zijn we nu welhhelemaal kapot. En we zijn erachter gekomen dat het toch wel handig is om spaans te kunnen... bikkelhard studeren dus!!

Helemaal kapot, dus tijd om te gaan slapen. Slaap lekker!!
Xxxx

  • 17 Maart 2014 - 13:58

    Floor:

    Heel fijn om te horen sausje!!!
    Leuk dat je een vriendin hebt gemaakt, geniet ervan daar!! En lekker slapen. :)

    xxxxx

  • 17 Maart 2014 - 18:10

    Sarah Medendorp:

    Hee Susanna,

    Jij kent mij nog niet, maar ik heb je naam gekregen van Activity International! Ik kom namelijk 3 april aan in Cusco! Echt toevallig dat ik je nu hier op waarbenjij.nu net voorbij zie komen, wel heel leuk om jouw eerste ervaringen in Cusco te lezen! Ik ben zelf echt zo benieuwd!

    Hoe lang blijf je daar?
    Tot snel :)

    Sarah

  • 17 Maart 2014 - 21:51

    Susanna:

    Hoi sarah!
    Jaa het is hier echt super mooi!
    Ik blijf nog 3 maanden in cusco.
    Xx
    Susanna

  • 19 Maart 2014 - 22:17

    Carlotta:

    fijn dat je goed aangekomen bent,we volgen je met genoegen,liefs a en c

  • 20 Maart 2014 - 09:54

    Jan:

    Mooi dat je het naar je zin hebt.
    Liefs,
    Jan

  • 20 Maart 2014 - 11:11

    Neline:

    Como esta.......hoef ik niet te vragen Suus, want volgens mij ga je het redden samen met Marie. Succes met Spaans leren en uit de koffer leven!!!! We zullen je missen met Pasen in Stiphout, want daar ben ik weer van de partij gezellig. Ik blijf je volgen. Liefs Neline xxx

  • 21 Maart 2014 - 23:36

    Oma Praasterink:

    Lieve Suus, Heb vandaag de halve dag samen met je moeder in de auto gezeten, op weg naar tante Kitty en oom Hans....uit Hardenberg. Tante Kitty heeft nl 2 zware operaties ondergaan....en nu kwamen wij haar opzoeken en haar verhaal aanhoren. Alles OK.
    Lieve Suus, ik heb begrepen dat je het helemaal geweldig vind in het hoge Cuszco.Dat vind ik heel fijn om te horen!! Is die arme kamergenote weer helemaal opgeknapt? Wat een pech voor dat arme kind, zeg......het zal je maar overkomen ! Verder vertelde je moeder dat jouw Spaans best goed is.....geweldig ...na pas enige dagen les! Ik hoop dat je je amuseert met al die andere jongens en meisjes! Geniet ervan en gebruik je gezonde verstand in moeilijke situaties.
    Hier alles goed. Je moeder en ik hebben vanavond voor het eerst de nieuwe kamer van Cas gezien. Nou, die is best groot en prima. Hij heeft zelfs een klein keukentje, een douche en een WC, Hij had deze mooie lentedagen zijn tuin opgeruimd....Nou, die zag er goed uit. Helaas had hij alle rotzooi vanuit zijn tuin naar de buurtuin verhuisd,......( dus over het hek gesmeten ! )...En nu stonden er , met mijn witte erbij, iets van 24 stoelen in zijn tuin.......Hij kan een kroeg of een bioscoop beginnen ! Lieve Suus, doe je best,veel liefs, van oma

  • 25 Maart 2014 - 15:33

    Neline Brouwers:

    Maar natuurlijk zal Suus heel snel goed spaans spreken Had je anders verwacht met al die hoogbegaafde kleinkinderen van je.

    Lieve suus......je ziet ...... we volgen je. Dikke zoen uit Sneek xxxxxxxxx

  • 27 April 2014 - 13:49

    Jan:

    Hallo Susanne,
    Mooi dat het je goed gaat.
    Voor hoogteziekte werkt Coca vaak goed als homeopatisch middel.
    Misschien is dat daar wel ergens te krijgen.
    Liefs,
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

PERU!!

Vrijwilligerswerk in peru

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

colca canyon

14 Juli 2014

puno bolivia en arequipa

11 Juli 2014

jungle!

11 Juli 2014

mama!

01 Juli 2014

mama!
Susanna

Actief sinds 30 Aug. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 13710

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 19 Juli 2014

PERU!!

01 September 2011 - 08 September 2011

Internationale stage

Landen bezocht: