:) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Susanna

20 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

De spaanse lessen zijn begonnen! Ze zijn echt heel erg leuk en heb de meest hilarische klasgenoten ooit. Heb nog nooit zo hard gelachen tijdens lessen. En voor mijn gevoel leer ik het spaans best makkelijk. Heb het erg maar mijn zin!!

Mijn hhuisgenoot daarentegen ligt al de hele week op bed. Ze is zelfs afgevoerd naar het ziekenhuis. Gelukkig gaat het nu weer wat beter!!

Cusco is een hele mooie stad, echt super mooi!!

Kusjes,

• 20 Maart 2014 - 22:28

Maria Davits:

Lieve Susanna, heerlijk dat je het zo naar je zin hebt! Vandaag hoorde ik van Eja dat HET ,je weet wel, gelukt is!! Echt fantastisch! Ik wens je nog een mooie tijd en lekker veel lachen, liefs, Maria.

• 21 Maart 2014 - 12:39

Claire Van Antwerpen:

Hola die Suus,

Ik ga je avonturen in Peru ook lekker volgen hoor! Zo leuk dat je dit gaat doen. Helemaal goed.