exy woman - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu exy woman - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

exy woman

Blijf op de hoogte en volg Susanna

30 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Week twee is alweer voorbij! ! Ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin. Gister zijn we naar de sexy woman geweest. De taxi ernaartoe genomen, en in de taxi een echt spaans gesprek gevoerd!! Feels good.
De sacsaywaman is een ruine van de incas waarvan ze niet weten waar het voor was. Maar vanwege de hooggelegen plek hadden we een schitterend uitzicht over cusco. Heel wat mooie fotos genomen!!

Na de sacsaywaman lekker uit eten geweest en daarna op stap geweest. Een leuke dag gehad dus!

Ook weer nieuwe vrienden gemaakt, erg gezellig!!
Morgen maar is kijken of we daan kunnen bereiken voor zijn verjaardag...

Heel veel liefs,
Dikke kusjes
Suus

• 01 April 2014 - 20:39

Eja:

Hoi suusje,
    Nog steeds alles goed?
    Hier is de zomer begonnen: de hele week boven de 20 graden! Het is nu al zo droog dat we moeten sproeien ...!
    Leuk om je verhalen te lezen, en je foto's te zien
    XXX mama

• 04 April 2014 - 20:48

Alex En Carlotta:

zijn erg benieuwd naar je verhalen en fotoos,maak je notities? want na een paar maanden is er zoveel wat je moet onthouden.hier staat alles in bloei en is het een prachtig voorjaar.liefs a en c