mama! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu mama! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

mama!

Blijf op de hoogte en volg Susanna

11 Juli 2014 | Peru, Cuzco

Na 15 weken alleen gewoond te hebben heb ik nu weer een stukje van de familie om mee samen te wonen. Afgelopen zondag vroeg is mama aangekomen in mijn zo geliefde cusco. Het einde van mijn avontuur, en het begin van ons avontuur. Met een druk programma voor de boeg doen we het nu nog even rustig aan. Die hoogteziekte en nieuwkomers. Oja. Gelukkig is mam een echt bikkel en loopt ze die berg naar ons hotel zo huppekee in een keer omhoog. Geen druppeltje zweet. De jetlag daarentegen doet zn werk. Om een uur of zes gaat mam knock-out. De ochtenden zijn voor mij dus erg zwaar aangezien mama om 6 uur naast haar bed staat te springen.

Gister en vandaag al heel wat van de stad verkent. De hele dag een beetje rondgelopen en vanalles gezien. Met gelukkig toch nog een beetje feest nasleep. Dus ook mama heeft een echt peruaanse parade kunnen zien. De halve stad dus al gezien! Morgen gaan we de heilige vallei maar eens verkennen. En overmorgen een tweedaagse tour maar machupicchu. En daarna naar de jungle. Tambopata. Met 38 graden en een vochtgehalte waar je u tegen zegt zijn we er bijna helemaal klaar voor. En daarna het titicacameer, bolivia, Arequipa en als laatste lima. Nee grapje
ALS LAATSTE NAAR NEDERLAAANDDDD!!! Jaja ik kom er alweer bijna aan!

Vanavond met mama naar salsa les! Kijken of ze net zo'n natuurtalent is als ik. Ahum. Niet dus. Maarja het feit dat ik nu officieel benoemd ben tot gemiddelde spaans spreker maakt dat weer goed vind ik. Dus in plaats van yo hablo un pocitito de espanol. Zeg ik nu. Yo hablo un poco de espanol. Wat voor jullie natuurlijk al heel intelligent klinkt. Dus daar hou ik het bij deze dan ook maar bij.

Hopelijk hebben jullie allemaal jullie kusjes en knuffels klaarliggen want ben er bijna klaar voor om ze allemaal te innen.
Dikke kusjes en knuffels terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

PERU!!

Vrijwilligerswerk in peru

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

colca canyon

14 Juli 2014

puno bolivia en arequipa

11 Juli 2014

jungle!

11 Juli 2014

mama!

01 Juli 2014

mama!
Susanna

Actief sinds 30 Aug. 2011
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 13695

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 19 Juli 2014

PERU!!

01 September 2011 - 08 September 2011

Internationale stage

Landen bezocht: