puno bolivia en arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu puno bolivia en arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

puno bolivia en arequipa

Blijf op de hoogte en volg Susanna

14 Juli 2014 | Peru, Arequipa

ieve allemaal,

Na onze tocht door de jungle terug gegaan naar cusco. Waar we ons laatste nachtje hebben gehad. Om de volgende dag door te gaan naar puno aan het titicacameer. Nog afscheid genomen van de laatste mensen. En toen met pijn in mijn hart doei gezegd tegen mijn inmiddels tweede thuis. Nogal een raar idee om al die nieuwe vrienden en vriendinnen waarschijnlijk nooit meer te zien. Pijnlijker dan ik vantevoren had gedacht.

Bij aankomst in puno als allereerste maar onze extra jassen dassen en mutsen aangetrokken. Het is hier mega koud. De volgende dag een tour gedaan naar de drijvende eilanden. Heel apart om te zien! Maar door het toeristische geld uit je zakken kijken was de sfeer een beetje ongemakkelijk. Daarna terug naar ons hostel en de bus geregeld om naar copacobana te gaan. Waar we gister een rondje gelopen hebben naar de top van het eiland om naar zonsondergang te kijken. De zonsondergang was spectaculair. Maar leuker waren eigenlijk de kindjes die aan het hinkelen waren. Ook al werken de kinderen hier hard. Na het werk toch nog even tijd om kind te zijn.

Gister doorgegaan naar arequipa. Waar we nu zijn. Hier nog tot vrijdag en daarna nog een nachtje in lima en dan terug naar nederland. Het is bijna zover!! Vandaag maar eens kijken of we een tocht door de colca canyon kunnen regelen voor de komende drie dagen.

Tot snel allemaal!
Suus