eerste indruk - Reisverslag uit Lima, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu eerste indruk - Reisverslag uit Lima, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

eerste indruk

Blijf op de hoogte en volg Susanna

16 Maart 2014 | Peru, Lima

Nou, dag nederland, en hallo peru!
Na 18 uur vliegen ben ik eindelijk in lima aangekomen.
Eerste indruk? Het ruikt hier anders.
En het verkeer is een chaos, en ik ben meeega afgezet door de meneer van de taxi. Waarna die daarna ook nog vroeg, no tip?? Naja, ik was allang blij dat hij me bracht want de chauffeur van het hotel was te laat.

Ik verwachtte aan te komen midden in de regen, maar het is hier gewoom een dikke 20 graden voor mijn gevoel. Lekkerrr! Ben benieuwd hoe het morgen is.

Nou, voor jullie is de nacht alweer bijna afgelopen maar de mijne gaat nu beginnen! Slaap lekker allemaal.

Hele dikke kus,
Suus

  • 16 Maart 2014 - 21:47

    Eja:

    Hoi
    Leuk, je eerste indruk: waar ruikt t naar? Grote stad?
    Wat voor soort verkeer: oude auto's, bussen, fietsen?
    En hoe was de citytour??
    En hoe heet je roommate?

    Wij hadden vandaag de trial: 47 puntjes, niet verkeerd.
    Succes morgen met de eerste Spaanse lessen!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

PERU!!

Vrijwilligerswerk in peru

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

colca canyon

14 Juli 2014

puno bolivia en arequipa

11 Juli 2014

jungle!

11 Juli 2014

mama!

01 Juli 2014

mama!
Susanna

Actief sinds 30 Aug. 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 13736

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 19 Juli 2014

PERU!!

01 September 2011 - 08 September 2011

Internationale stage

Landen bezocht: