alpaca - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu alpaca - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

alpaca

Blijf op de hoogte en volg Susanna

23 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

De eerste week is inmiddels weer voorbij. De lessen spaans zijn heel erg god gegaan, en heb deze week zelfs al een paar dingen tegen de lokale mensen kunnen zeggen in het spaans!! Was erg trots op mezelf dat dat lukte! Helaas zijn de amerikanen gister vertrokken, dus het huilen van het lachen tijdens de lessen zal nu waarschijnlijk wel afgelopen zijn...

Gister hebben we een markt bezocht en ik heb een lekkere alpaca wollen trui gekocht. Ze hebben hier zoveel leuke dingen, ben bang dat ik met een vreslijk volle koffer terug naar nederland ga komen.

Cusco is echt een super mooie stad. Ik kijk nog steeds mijn ogen uit. Als het goed is kun je een paar fotos bekijken bij mijn fotos.

Ben ook al in aanraking gekomen met de beruchte sunburn in cusco. Een oets minder prettige ervaring, maar gelukkig niet de meest zware te pakken. Dit was maar een milde in vergelijking met wat ik al gezien heb..

Jullie zitten natuurlijk allemaal te wachten wanneer ik een peruaanse specialiteit ga proberen zoas cavia. Maar de cavia wacht ik nog even mee.. vandaag heb ik wel alpaca gegeten. Een broodje alpaca om precies te zijn. Super lekker was het! Een beetje zoals biefstuk. Een aanrader!!

Nou, slaap lekker allemaal daar!
Wij gaan ons avondeten klaarmaken.

Liefs,
Suus

• 25 Maart 2014 - 08:30

Eja:

Hoi Suus,
    Leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien!