plannen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu plannen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

plannen

Blijf op de hoogte en volg Susanna

26 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Ik begin het thuis nu wel een beetje te missen moet ik zeggen.. nu het nieuwe er een beetje af is... gelukkig hebben we vandaag super leuke plannen gemaakt!
Als het goed is gaan we volgende week met een groep een inca trip doen. En niet zomaar een! Nee, we gaan de jungle trip doen. Dat houd in dat we naar machupiccu gaan, maar met behulp van raften, ziplinen, mounbiken en dat soort dingen. Ik heb er nu al super veel zin in!!!!!
Morgen gaan we dan eindelijk naar sacsawayman (spreek uit als sexy woman, waar eergisteren een groot schandaal is ontdekt; zie kranten) en daarna naar de white crist voor een uitzicht over cusco.

Vandaag zijn we met onze klas naar het coca museum gegaan waar we vanalles hebben geleerd over de coca bladeren (en ook hoe we daar cocaine van zouden moeten maken). All in all best interessant!!

Heel veel liefs,
Uit het verre cusco