weekend! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu weekend! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

weekend!

Blijf op de hoogte en volg Susanna

30 April 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Het weekend is voor mij begonnen! De leraren hebben komende dagen een cursus dus ik ben vrij. Een super lang weekend dus!

Vorige week vrijdag was een spannende dag, want het lintje dat ik voor jan had aangevraagd zou eindelijk uitgereikt worden. Super leuk! Alles volgens plan gegaan dus dat was erg leuk! Ongelooflijk hoeveel ik ervan heb kunnen volgen vanuit peru!! Super leuk!!

Deze week iemand ontmoet om komende maand mee te gana reizen. Maddie uit australie! We gaan 20 mei samen naar buenos aires om daar twee weken te blijven. We gaan vandaag boeken, en ben er echt super enthousiast over! Lekker even twee weekjes vakantie om wat meer van zuid amerika te ontdekken. Ben heel erg benieuwd hoe het wordt!!!

Verder (mam sla dit stukje maar over) heb ik besloten om mezelf een verjaardagskado te geven. Paragliden!!!!!! Ben ook heeeeel erg benieuwd naar hoe dat gaat bevallen. En dan kan er weer een punt van mijn bucketlist doorgestreept worden.

Verder al een lijstje aan het maken van dingen die ik nog wil doen. En een lijst met wat te doen als mama komt. In ieder geval het titicacameer en de zoitvlaktes in colombia.
Laat die paspoort stempels maar komen!!!!!!

Dikke kus,
Suus

• 02 Mei 2014 - 13:30

Floor:

Heeee Sausje,

Super super super gaaf!!! Lekker reizen en lekker veel ontdekken!! :)
    En super eng dat je gaat paragliden, hahahah maar inderdaad weer mooi een puntje van je bucketlist eraf!! ;p Geniet ervan lieve schat! :D

xxxxxx kusssies

• 04 Mei 2014 - 12:46

Neline Brouwers:

Klinkt allemaal heel wervelend Suus....... Ik & ik kijken met gezonde afgunst naar jouw capriolen. Volgens ons heb je helemaal gelijk!! Voorkom dat de bucket overloopt, dus regelmatig de afstreepkansen benutten. Veel liefs uit Snits xxx

• 07 Mei 2014 - 10:57

Carlotta:

hi suus, van harte,hopen dat je een fijne verjaardag hebt,we denken extra aan je vandaag.wachten op je volgende verslagen,liefs alex en carlotta

• 07 Mei 2014 - 15:42

Christine:

Ha Suus,

Happy birthday to you, daar in het verre Argentinië. Toch wel Champagne gedronken, of iets dergelijks? Ben alweer benieuwd naar je verhalen.

Hier alles OK. Zojuist een lang weekend met z'n allen naar Engeland geweest. Was erg gezellig. O.a. Brighton, Chichester, Royal Turnbridge Wells en Groombridge bezocht. Elke avond ergens anders geslapen, variërend van B&B in pand uit 1580 (geen enkele muur of vloer was daar recht) tot een chique Hotel du Vin.

Aanstaand weekend gaan we "effe een wedstrijdje doen" in Luxemburg! We zitten met 60 man uit Eindhoven en Zoetermeer op een camping. Als het weer een beetje meezit wordt het vast erg gezellig; we zijn er al vaker geweest :-).

Groetjes,

Chris & fco

• 07 Mei 2014 - 21:28

Oma Praasterink:

Lieve Suus, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Hoop niet dat je de halve dag aan zo'n ding hebt gehangen..!!! Maar fijn te horen dat jij je zo amuseert ! Ik blijf naar je kijken en luisteren...Love you. oma