streeesssss - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu streeesssss - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

streeesssss

Blijf op de hoogte en volg Susanna

11 Mei 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Ten eerste; ik heb echt een super verjaardag gehad! Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!! Ben dinsdag avond lekker wezen stappen om mijn verjaardag met iedereen te vieren om twaalf uur. Het was echt suoer gezellig! Voelde me echt jarig omdat iedereen ervan af wist en dat was evht super leuk! Ook nog extra leuk omdat we met zo'n grote groep waren omdat iedereen was gekomen.

Deze week ook meteen mijn laatste werkweek gehad op school. Vrijdag wasde allerlaatste dag en ik denk dat ik misschien wel weer daar ga wwerken als ik terug kom uit argentinie. De leraren zijn echt super lief en vroegen of ik nog langskom als mama komt. Dus mam, bij deze, we gaa ook naar mijn vrijwilligerswerk kijken. Echt super leuk!

En na vrijdag stress (en vandaag ook) want had te horen gekregen dat ik ut mijn kamer moest omdat er ruimte gemaakt moest worden voor een grote groep. Dus dat betekende voor mij alles inpakken en opruimen om te verhuizen. Nounou, wat een stress. Zoveel baggage en zo'n kleine taxi. En daar bovenop moest ik ook nog mijn vlucht regelen voor buenos aires. (Iets wat door omstandigheden al de hele week niet wil lukken). Ook vandaag is het helaas niet gelukt dus morgen maar weer proberen.

Maar door de verhuizing wel hele leuke nieuwe mensen ontmoet. Dus dat is dan weer een pluspunt!!

Dikke kus
Susanna

  • 14 Mei 2014 - 11:13

    Maria Davits:

    Lieve Susanna, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ook van Jan natuurlijk wel een beetje laat maar we gaan alsnog champagne drinken om het te vieren!
    Wij wensen je een mooi verblijf in Buonus Aires wij hebben daar nog ooit de tango gedanst moet je ook zeker doen heel veel liefs, Maria, Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

PERU!!

Vrijwilligerswerk in peru

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

colca canyon

14 Juli 2014

puno bolivia en arequipa

11 Juli 2014

jungle!

11 Juli 2014

mama!

01 Juli 2014

mama!
Susanna

Actief sinds 30 Aug. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13702

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 19 Juli 2014

PERU!!

01 September 2011 - 08 September 2011

Internationale stage

Landen bezocht: