back in cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu back in cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

back in cusco

Blijf op de hoogte en volg Susanna

09 Juni 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Lang geleden dat ik wat heb geschreven. Ik ben inmiddels alweer terug in cusco. De twee weken in buenos aires zijn iets anders gelopen dat ik had verwacht. Na zo gewend te zijn aan de rust van cusco was het heel erg wennen om weer terug te komen in de chaos van de stad. En ook het samenwonen met maddie was wennen. Na anderhalve maand met grace samengewoont te hebben merkte ik in buenos hoeveel dingetjes we samen opgebouwd hadden. Een soort van huisrituelen. En om nu ineens met iemand anders te wonen was echt heel erg wennen.

De stad buenos was ook heel anders dan verwacht. Het is een soort van new york under construction. Met de taxis en de drukte en het stadse leven. Maar overal wordt nog gebouwd en gerepareerd.
Desondanks toch alle hoogtepunten kunnen bezoeken. Maar met toch als hoogtepunt de dierentuin. Aangezien hier geen Europese wetten zijn om aan te houden ben je hier een stuk dichter bij de dieren. Wat soms wel een beetje onveilig voelt. Zoals toen we met onze neuzen tegen het glas van de tijgerkooi stonden en toen de tijger opeens besloot om ons aan te vallen. Geloof me maar dat je een mini hartaanval krijgt als er alleen nog glas tussen zit...

En nu ben ik eindelijk weer terug in cusco. Ik had het stiekem al wel een beetje gemist. Het was dan ook heel fijn dat ik na het onverstaanbare accent van argentinie eindelijk weer een gesprek kon hebben met de taxi chauffeur. Iedereen is heel blij dat ik er weer ben. En ik ook!! Alleen heel jammer dat grace en niet meer is, en ik nu dus een kamer deel met een ouder persoon die alleen spaans spreekt. De connectie mist dus een beetje...

Heeeel veel dikke kusjes
Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

PERU!!

Vrijwilligerswerk in peru

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2014

colca canyon

14 Juli 2014

puno bolivia en arequipa

11 Juli 2014

jungle!

11 Juli 2014

mama!

01 Juli 2014

mama!
Susanna

Actief sinds 30 Aug. 2011
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 13720

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 19 Juli 2014

PERU!!

01 September 2011 - 08 September 2011

Internationale stage

Landen bezocht: