dagje vrij - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu dagje vrij - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

dagje vrij

Door: susannascholten

Blijf op de hoogte en volg Susanna

05 September 2011 | Spanje, Rojales

vandaag hadden we een dagje vrij, en edgar had beloofd om ons naar het strand te brengen zodat we daar ook een dagje konden zijn.
vanochtend dus eerst lekker ontbeten, en daarna klaar gemaakt om naar het strand te gaan.
van 1 tot 5 op het strand gelegen.
het was wel raar dat het heel erg druk was op het strand, omdat het gewoon een maandag is, maar het blijkt dat ze hier ook nog vakantie hebben!
toen we aankamen op het strand was het echt heeeel erg druk, maar om een uur of twee liep heel het strand leeg...
iedereen ging lekker siesta houden (:
om 5 uur kwam edgar on weer ophalen, en zijn we meteen doorgegaan naar het zwembad.
ben wel een beetje verbrand zeg!
we gaan zo nog even boodschappen doen, daarna lekker eten, en dan is er alweer een dagje voorbij!
wel jammer dat de dagen hier zo snel gaan want ik zou hier best nog een paar daagje langer blijven!

xxxxxxx kus

• 05 September 2011 - 18:38

Eja:

Hey Suus, klinkt om jaloers van te worden!! hmmm lekker weer en ook een beetje vakantie! Time flies when you're having fun.....!
    geniet er nog van!
    dikke knuf, xxxx