poetsen - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu poetsen - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

poetsen

Door: susannascholten

Blijf op de hoogte en volg Susanna

05 September 2011 | Spanje, Rojales

rustig dagje gehad.
liza had gezegd dat we zondag om 4 uur naar het restaurant moesten komen om te helpen in de keuken.
we hadden besloten om maar even lekker uit te slapen en dus het ontbijt dat tot 11 uur duurt over te slaan.
lekker tot 1 uur gelapen, en nadat we rustig wakker geworden zijn doorgegaan naar de jacuzzi.
tot een uurtje of half 4 in de jacuzzi gelegen, en daarna omgekleed en naar het restaurant gegaan.
daar kregen we te horen dat we de keuken schoon moeten maken, wat nog een flink karei was!
en terwijl wij aan het schoonmaken waren stonden jake en patrick ervan te genieten dat ze het zelf niet hoefden te doen.
na twee en een half uur gepoetst te hebben naar de jacuzzi gegaan om even bij te komen.
daarna lekker gegeten, en daarna was de dag alweer bijna om.
nog even aan de bar gekletst, en daarna maar gaan slapen.
omdat we zo hard gewerkt hadden heeft edgar on belooft om ons maandag naar het strand te brengen voor een dagje vrij.
lekker!

dikke kus!

• 05 September 2011 - 16:04

Floor:

hahhaha lekker duidelijk getypt suuusie!