laatste dagje - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu laatste dagje - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

laatste dagje

Door: susannascholten

Blijf op de hoogte en volg Susanna

07 September 2011 | Spanje, Rojales

vandaag is onze laatste dag :(
gisteren al afscheid genomen van jake en fran. en vandaag ook van patrick...
toen we vanochtend wakker werden wisten we nog niet hoe laat we moesten werken.
dus gingen we na het ontbijt even naar liza om te vragen wat de bedoeling was voor vandaag.
ze zei tegen ons dat we vanmiddag maar een paar uutjes moesten werken, en nu nog maar even van de zon moesten genieten omdat het in nederland zo regent.
dat vonden wij natuurlijk een heel goed plan!
lekker even bij het zwembad gelegen, en daarna naar het grasveld voor onze kamer gegaan en daar nog even van de zon genoten.
om 5 uur moeten we nog eventjes werken.
we moeten gaan vegen, wat dus niet zo erg is, maar we zijn blij dat we pas om 5 uur hoeven, want dan is de aller aller aller ergste hitte wel een beetje over.
nu dus nog even een uurtje in de zon, dan werken en daarna al onze koffers inpakken!
morgen om 6 uur in de taxi en dan om 9 uur vliegen.
nu is het dus alleen nog hopen op mooi weer in nederland, want anders zullen we af moeten kicken van de zon.....
fingers crossed dus!

lieve mensen,
tot morgen!
en een warme kus uit spanje

• 07 September 2011 - 20:25

Babette:

nou ik ben wel blij dat je morgen terug komt hoor! :D
    en sjeeeeee wat een chill leven daar! :O
    lekkerrrrr :)
    xxxxxxxxxx

• 04 Oktober 2011 - 09:42

Leo Van Dijk:

Dag Susanna,

Eindelijk ben ik eraan toegekomen om je verslagen te lezen. Veel te laat natuurlijk, maar toen je ze schreef had ik het ontzettend druk en is het er gewoon bij ingeschoten. Ik kan lezen dat je een heerlijke tijd hebt gehad in Spanje. Het zij je gegund want je hebt ook nog de blaren op je handen moeten werken. Ik denk dat het een fantastische ervaring is geweest, waarover we nog verder zullen bijkletsen.

Groetjes,

Leo