klusjes - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu klusjes - Reisverslag uit Rojales, Spanje van Susanna Scholten - WaarBenJij.nu

klusjes

Door: susannascholten

Blijf op de hoogte en volg Susanna

07 September 2011 | Spanje, Rojales

gisteren was een raar dagje.
we moesten om 11 uur gaan werken dus vroeg ontbeten.
toen we er waren om te werken was er niet heel erg veel te doen.
we mochten de moeder van jake helpen, maar die had eigenlijk net alles zelf gedaan, dus het enige wat we nog konden doen was een paar dingen schoonmaken.
toen we dat hadden gedaan zei ze tegen ons dat we maar even iet voor onszelf moesten gaan doen, en dan om 3 uur terug moesten komen.
toen hebben we dus even aan het zwembad gezeten.
om 3 uur terug gegaan en toen was er wel wat meer te doen, en we moesten patrick gaan helpen. eerst moesten we een hokje uitruimen en daarna even bezemen. daarna de barbeque schoongemaakt, en de keuken gepoetst en gedroogd.
als allerlaatste ook nog bestek gerold.
daarna weer afgekoeld in het zembad en toen was de dag eer voorbij.
ook nog uitgeweest met jake, danni en patrick. heel gezellig!
nog een dagje te gaan, en dan is de week alweer voorbij.
morgen moeten we dan ook heeel vroeg opstaan om om half 7 in de taxi te zitten...